Cumpagnia Notizie

MORTE Fibra Laser Tagliatu Macchina Esporta Booms Sott'a u Leadership di ‘u U cinturione è Strada Iniziativa

2019-07-12

JINAN, Cina, 15 Nov, 2017 (SEND2PRESS NEWSWIRE) â € “MORN Technology Co., Ltd., un prufessiunale di fabricatori di laser di fibre di laser in Cina, hà annunziatu oghje chì l’impresa di esportazione di laser laser di fibra MORN® hà guadagnatu grandi benefici da u Cinturione Ecunomicu di a Strada di a Seta è a Strada Marittima di a Seta Maritima di u XXI seculu iniziata da a Cina.

 

Laser MORN

Situata in a seconda città, Jinan di a Cina, u gruppu MORN® hè una sucietà intraprendente è rughjone chì si dedica à diventà un fabricatore cumpetitivu mundiale in a industria di fabricazione di macchine di taglio laser. Dopu avè accumulatu una decennia di fabbricazioni è esportazioni di laser machine, MORN® ùn hè mai stata soddisfatta di ciò chì era stata ottenuta è dà più impurtanza à a pratica attuale è à u futuru sviluppu.

 

U sviluppu di qualsiasi impresa ùn pò micca campà senza seguità e pulitiche ecunomiche naziunale è a tendenza ecunomica internaziunale. Basatu annantu à questa credenza, a fabricazione di taglio laser di fibra MORN® mantiene sempre u passu da una situazione ecunomica aghjurnata è ùn agisce mai cecamente da sè. In l'ultimi anni, Iniziativa Cinturina è Strada hè u guidatore è u fanale più putente per a fabbricazione è u sviluppu di l'affari di laser di MORN®. È da a speranza, grandi rializazioni sò state fatte da MORN® chì u voluminu di esportazione di laser laser di fibra aumenta annu dopu annu.

 

Tandu, quale forza motrice hà purtatu u Cinturione è a Strada? Per primu, u Cinturione è a Strada traversa l'Europa è l'Asia in quale sò implicati 65 paesi. L'industrializzazione di questi 65 paesi varia da a storia è di a storia di sviluppu, copre quasi ogni tappa di u prucessu d'industrializazione, chì hè conduttiva à a furmazione di u modu di cuuperazione cumplementaria. U sicondu, a maiò parte di sti paesi stanu in a fase di mediu è post-industrializazione chì furnisce grandi opportunità per l'industrie di a produzione cinese.

 

Infine, durante a so pratica nantu à u sviluppu ecunomicu è industriale, a migliurà di l'infrastruttura è di l'equipaggiu energeticu face una grande dumanda di u mercatu per l'equipaggiu meccanicu. Questu hè di grande impurtanza per a fabricazione è l'esportazione di taglio laser di fibra MORN®.

 

Prima di l'iniziativa Belt and Road, a maiò parte di i paesi d'importazione di MORN® laser machine à laser sò sviluppati paesi europei è di l'America di u Nordu I cosi parevanu esse cambiati, però, cù u lanciamentu è a motivazione di l'iniziativa Belt and Road. Attualmente, MORN® hà esportatu macchine di taglio laser per fibre in più di 100 paesi, di i quali i paesi longu u Cinturione è a Strada contanu una grande parte, cum'è Singapore, Israele, Pakistan, Vietnam, Indonesia, Iran, Turchia, Arabia Saudita , Emirati Arabi Uniti, Cipru, Sri Lanka, ecc. Belt and Road ùn hè micca solu una strategia di sviluppu ecunomicu destinata à cercà a cooperazione mutuale, ma ancu com'è una catena chì unisce tutti i 65 paesi inseme, sparte di zuppa è disgrazia.

 

Sulla sfondata chì a China incoraggia fermamente u sviluppu di l'industrie di fabricazione, MORN®, un fabricatore impegnatu di taglio laser di fibre, metteranu sempre u 100 per centu di sforzi per furnisce macchine di tagliu di laser di fibra à alta qualità è à prezzi accessibili à i clienti è prospetti di u mondu.

86-531 88692337
  • E-mail: inquiry01@morntech.com