Industria nutizie

Puntu difficiule di taglio laser di tagliu di tagliu grossu

2020-06-17
A macchina di taglio laser ùn hè micca prublema per u tagliu di piastre d'acciaiu sottu à 10mm di spessore. Ma se vulete taglià una piastra d'acciaiu più spessa, avete spessu bisognu di aiutà un laser à alta potenza cun una potenza di uscita di più di 5kW, è a qualità di tagliu hè ancu significativamente ridotta. A causa di u costu elevatu di l'attrezzatura laser à alta potenza, u modu laser di a so uscita ùn hè ancu micca favurèvule per u tagliu laser, cusì i metudi tradiziunali di tagliu laser ùn anu micca vantaghji quandu taglianu piatti spessi. Esistenu e seguenti difficultà tecniche in u tagliu di lastre metalliche spesse:

1. Hè difficiule di mantene u prucessu di combustione quasi stabile. In u prucessu di tagliu propiu di una macchina di taglio laser in metallo, u spessore di a piastra chì pò esse tagliatu hè limitatu, chì hè strettamente legatu à a combustione instabile di ferru in u frontu di tagliu. Per chì u prucessu di combustione continui, a temperatura in cima di a fessura deve ghjunghje à u puntu di accensione. L'energia liberata da a reazione di combustione di ferru-ossigenu da sola ùn pò micca assicurà veramente chì u prucessu di combustione continui. Da una parte, hè perchè a fessura hè continuamente raffreddata da u flussu di ossigenu da u bocchetta, chì riduce a temperatura di u frontu di tagliu: da l'altra parte, u stratu di ossidu ferrosu furmatu da a combustione copre a superficie di u pezzu, ostaculendu a diffusione di l'ossigenu, quandu a cuncintrazione di l'ossigenu diminuisce À un certu livellu, u prucessu di combustione serà sparitu. Quandu si usa u fasgiu cunvergente tradiziunale per u tagliu laser, l'area di u raghju laser chì agisce nantu à a superficia hè assai chjuca. A causa di l'alta densità di putenza laser, micca solu in a zona di radiazioni laser, a temperatura superficiale di u pezzu ghjunghje à u puntu di accensione, ma dinò per via di a cunduzione di calore, una più larga Raggiunse a temperatura di accensione. U diametru di u flussu di ossigenu chì agisce nantu à a superficia di u pezzu hè più grande di u diametru di u raghju laser. Ciò indica chì non solu a reazione di combustione intensa si face in a zona di radiazione laser, ma dinò a periferia di u puntu illuminatu da u raghju laser. Quandu si taglianu piatti spessi, a velocità di tagliu hè abbastanza lenta, è a velocità di a ferrita chì brucia nantu à a superficia di u pezzu hè più veloce di a velocità di a testa di tagliu. Dopu chì a combustione cuntinua per un periudu di tempu, u prucessu di combustione si spegne per via di a diminuzione di a concentrazione d'ossigenu. Solu quandu a testa di tagliu viaghja in questa posizione, a reazione di combustione riparte. U prucessu di brusgiatura di u fronte di tagliu hè effettuatu periodicamente, ciò chì farà chì a temperatura di u fronte di taglio fluttui è a qualità di u tagliu si deteriori.

2. Hè difficiule di mantene una purezza d'ossigenu custante è una pressione in a direzzione di spessore di a piastra. Quandu a macchina di taglio laser in metallo taglia a piastra spessa, a diminuzione di a purezza di l'ossigenu hè ancu un fattore impurtante chì influenza a qualità di u tagliu. A purezza di u flussu di ossigenu hà una forte influenza nantu à u prucessu di tagliu. Quandu a purezza di u flussu d'ossigenu scende di 0,9%, u tassu di combustione di ferru-ossigenu calerà di 10%; quandu a purezza cala di 5%, u tassu di combustione calerà di 37%. A diminuzione di u tassu di combustione riduce notevolmente l'input di energia in a fessura di taglio durante u prucessu di combustione è riduce a velocità di taglio. In listessu tempu, u cuntenutu di ferru in u stratu di liquidu di a superficie di tagliu aumenta, ciò chì aumenta a viscosità di a scoria, ciò chì rende difficiule di scaricà a scoria. Scurie serii appareranu in a parte inferiore, rendendu a qualità di l'incisione inaccettabile. Per mantene a stabilità di tagliu, hè necessariu chì a purezza è a pressione di u flussu di ossigenu di tagliu in a direzzione di spessore di u bordu devenu esse mantenute praticamente costanti. In u prucessu tradiziunale di tagliu à laser, spessu si usanu bocchi à conu ordinariu, chì ponu risponde à i requisiti d'usu in u tagliu di piatti fini. Tuttavia, quandu si taglianu piatti spessi, cume aumenta a pressione di alimentazione di gas, l'onde di scossa sò facilmente formate in u campu di flussu di l'ugliu. L'onde di scossa anu parechji periculi per u prucessu di tagliu, riducendu a purezza di u flussu di ossigenu è influenzendu a qualità di u tagliu.
86-531 88692337
  • E-mail: inquiry01@morntech.com