Industria nutizie

Cumu risolve a resettazione anormale di a macchina di taglio laser?

2020-06-23
A macchina di taglio laser hè un equipagiu mudernu di trasfurmazione cumunemente adupratu. Durante a trasfurmazione, ci saranu sempre alcuni mal di testa, soprattuttu quandu a macchina di taglio laser hè resettata in modu anormale. Questu hè ancu un prublema chì tutti sò più preoccupati. In una tale situazione, cumu duvemu fà?

A macchina di taglio laser hà assai precauzioni da u so usu. A macchina di taglio laser ùn hè micca solu a tecnulugia aduprata in u prucessu, ma ci vole ancu à avè una certa comprensione. A macchina di taglio laser hà spessu prublemi di incisione è inizializazione, chì ci vole à fà quì A currezzione di i dati pò risolve u prublema.

L'incisione di a macchina di taglio laser, l'inizializazione hè sbagliata, i dati sò stati inviati (correzione): a sequenza di operazione hè inversa (rientra); interferenza statica (verificate se u filu di terra hè off); u filu di pulizia ùn hè micca alliniatu è micca chjosu, verificate se u paràmetru di u software hè currettu (Resettà); U sistema informaticu hè sbagliatu (reinstallate u sistema operativu è u software); Verificate se a tensione di a cintura sinistra è destra hè coerente o chì a cintura di u fondu hè troppu sciolta (stringe a cintura); Verificate se a cinta o a rota sincrona scivola o salta i denti (stringhje a rota sincrona o a Cintura); verificate se u fasciu hè parallellu (riajustate e cinture manca è destra).
86-531 88692337
  • E-mail: inquiry01@morntech.com