Industria nutizie

Ragioni di ripristinu anormale di a macchina di taglio laser

2020-06-23
1. E direzzioni di muvimentu di l'assi X è di l'assi Y di a machina à taglià laser sò in direzzione opposta, è toccanu a parte laterale. In questu fenomenu, verificate se i parametri di a scheda principale sò sbagliati, è fermate per verificà se i parametri di a scheda principale sò sbagliati.
2. U pannellu di cuntrollu di a macchina di tagliu laser mostra nurmale, è l'assi X è l'assi Y ùn si movenu micca. Pudete pruvà à staccà u terminale di u sensore di a scheda madre per vede se a macchina hè in muvimentu. In questu casu, duvete cunsiderà a sustituzione di u sensore.
3. U fasciu hè resettatu normalmente, l'assi X di a macchina di tagliu laser ùn hè micca resettatu, è u filu di u mutore o l'arburu di u mutore pò esse rottu. In questu casu, u filu di u mutore o u picculu mutore deve esse rimpiazzatu.
4. A direzzione hè curretta quandu si resettanu, ma l'assi X o l'assi Y ùn ponu micca esse fermati quandu l'apice hè righjuntu (verificate prima i parametri di a scheda madre). S'ellu hè currettu, verificate a scheda madre o u sensore per stu fenomenu è rimpiazzate.
86-531 88692337
  • E-mail: inquiry01@morntech.com