Industria nutizie

Ispezzione cutidiana di a macchina di taglio laser

2020-06-17
a. Prima di inizià a macchina ogni ghjornu, verificate attentamente a pressione di u gasu di travagliu è u gasu di tagliu di u laser. Se a pressione di gas ùn hè micca abbastanza, deve esse rimpiazzata à tempu.
b. Verificate se u puntu zero di l'assi X, u puntu zero di l'assi Y, u puntu zero di l'assi Z, u statu di preparazione laser è altri buttoni sò danneggiati (verificate e luci indicatori).
c. Verificate l'assi X, l'assi Y, u puntu zero di l'assi Z, u finitu è ​​i viti di montaggio di u paraurti per allentà, è verificate se i finecorsa di ogni assi sò sensibili.
d. Verificate chì u livellu di l'acqua in circulazione in u refrigeratore sia sufficiente, se hè insufficiente, deve esse aghjuntu à tempu.
e. Verificate u circuitu otticu esternu per perdite. A fuga deve esse trattata à tempu, altrimenti a vita di l'ottica ottica serà influenzata.
f. Dopu avè tagliatu ogni ghjornu, verificate u lente di focalizazione per danni.
g. Verificate se a cavità di a pelle retrattile di u percorsu otticu esternu hè brusgiata o dannighjata.
h. Dopu chì u travagliu cutidianu hè compiu, pulite i rifiuti di tagliu in tempu, pulite u situ di travagliu, è tenite u situ di travagliu pulitu è ​​pulitu. In listessu tempu, fate un bonu travagliu di pulizia di l'attrezzatura per assicurà chì tutte e parti di l'attrezzatura sò pulite è libere di macchie, è chì ùn ci sia micca detriti in ogni parte di l'attrezzatura.
j. Dopu chì u travagliu cutidianu hè compiu, aprite a valvula di drenu di u serbatu di conservazione di l'aria in u fondu di u cumpressore d'aria per drenà, è chjude a valvola di drenu dopu chì l'acqua di scaricu hè stata drenata.
k. Dopu chì u travagliu cutidianu hè compiu, spegne secondu a procedura di spegne, è poi spegne a putenza totale di tutta a macchina strumentu.
86-531 88692337
  • E-mail: inquiry01@morntech.com