Industria nutizie

Applicazione di a macchina di taglio laser in tagliu in acciaio inox

2020-07-02

Attualmente, l'acciaiu inox hè unu di i materiali più cumuni aduprati in a vita di e persone. In l'ultimi deci anni, ùn hè micca un compitu faciule di trasfurmà materiali in acciaio inox in prudutti finiti in acciaio inox. Deve esse uttenutu per mezu di tecniche di trasfurmazione cum'è stampi, macinazione, saldatura, ecc., Chì cunsuma assai manodopera, stampi è costi di tempu. Cù u sviluppu è l'applicazione dimachine à punta di lu lasertecnulugia è tecnulugia di saldatura laser, a trasfurmazioni di l'acciaio inox hè diventata sempre più simplice, è i prudutti in acciaio inox sò diventati sempre più sofisticati.


Cum'è u primu passu in a trasfurmazione di i prudutti in acciaio inox, u tagliu hè ancu a parte più difficiule. Solu fendu una bona parte di u prucessu di tagliu pudemu assicurà l'esecuzione efficiente è ordinata di i prucessi successivi. Cù l'usu dimachine à punta di lu lasers, l'efficienza di tagliu, a qualità di tagliu è a precisione di tagliu sò stati assai migliorati, puru rispondendu à i bisogni di una prova rapida è di una capacità di produzione di massa.

machine à punta di lu laser

Umachine à punta di lu laserhà una bona qualità di fasci, alta precisione di tagliu, superficie di tagliu liscia, è ùn hè micca limitata da alcuna forma di tagliu. A so efficienza di produzione hè 5-10 volte superiore à i metudi di trasfurmazione tradiziunali, è u so livellu di prufittu hè 3-5 volte più altu ch'è quellu di u tradiziunale imprese.


A tecnulugia di tagliu laser si pò dì chì hè una innuvazione tecnologica per l'industria di fabricazione tradiziunale, chì hà un enorme impulsu per l'industria di i prudutti in acciaio inox. Cù a popularisazione di a tecnulugia di tagliu laser, a cumpetizione in l'industria di tagliu laser hè diventata sempre più feroce, è ci hè una scena di concorrenza benigna in tecnulugia. A futura tecnulugia di tagliu laser serà di più in più putente.

86-531 88692337
  • E-mail: inquiry01@morntech.com