Industria nutizie

Macchina di saldatura laser à fibra - Installate è aduprate

2020-09-22

Macchina di saldatura laser à fibra -Installa è Utilizendu

 

Requisiti elettrichi:A tensione di rete ùn deve micca fluttuà troppu, è l'amplitude di fluttuazione di tensione ùn deve micca supera u 5% secondu e norme naziunali. Quandu supera u 10%, l'attrezzatura pò ùn funzionà micca normalmente è a stabilità di l'operazione serà ancu ridutta. Hè cunsigliatu chì i clienti sianu dotati di un regulatore di tensione.

 

Requisiti d'acqua di raffreddamentu:l'acqua pura richiede generalmente una resistività superiore à 0,5MÎ. .cm. Dopu un periodu d'usu, a resistività di l'acqua diminuisce o ci saranu impurità, sporcizia, acqua diventendu turbia, ecc., Chì causeranu a lampada di xenon per schjarisce o cuntaminà a cavità laser è U tubu di vetru riduce l'efficienza di a luce , è l'acqua purificata deve esse rimpiazzata immediatamente (l'acqua deionizzata in u sistema deve esse rimpiazzata una volta à a settimana durante l'usu continuu).

 

Requisiti ambientali:Anti-vibrazione: Perchè u percorsu otticu di a macchina di saldatura laser hè assai precisu, se u campu di travagliu di a macchina di saldatura laser hè vibratu, hè faciule da cunduce à u spostamentu di u dispositivu otticu, resultendu in una uscita laser più debule, scarsa qualità spot, o ancu senza laser U prublema di pruduzzione, dunque, in u situ di travagliu di l'attrezzatura laser, una attenzione particulare deve esse prestata à u locu di installazione di l'attrezzatura micca vicinu à u latu di a strada, u latu di u ponte, o l'attrezzatura di trasformazione pesante cum'è a punzonatrice , fresatrice, tornu, pialla, ecc., se necessariu. Sottu à l'ambiente, misure adeguate anti-vibrazioni devenu esse prese per riduce a vibrazione.

 

Temperatura ambiente:4 gradi Celsius-32 gradi Celsius. Quandu l'attrezzatura hè in funzione, a temperatura ambientale ùn pò micca supera i 32 gradi Celsius, perchè a putenza di a parte di alimentazione laser hè assai elevata, è alcuni dispositivi di alimentazione necessitanu emettere calore in tempu quandu sò in funzione. Se a temperatura ambientale hè troppu alta, pruvucarà a normale dissipazione di u calore è causerà tuttu u sistema U travagliu hè instabile è ancu dannighjatu. D'invernu, hè necessariu impedisce chì l'acqua di rinfrescamentu si congeli, perchè u cristallu laser, a lampada di xenon è a cavità di u condensatore sò tutti pieni d'acqua, è a congelazione causerà direttamente danni à sti dispositivi. D’invernu, s’ellu ùn corre micca per un bellu pezzu, sgotta l’acqua in a cavità; s'ella hè accesa di novu, riempie l'acqua prima, accende l'interruttore di alimentazione, u primu host ùn accenderà micca, solu a macchina per l'acqua funziona per 10 minuti senza acqua, è aspettate chì a temperatura di l'acqua ritorni à Quandu a temperatura hè sopra à 4 gradi Celsius, riaccende dinò l'ospite. (Hè assai richiestu chì l'attrezzatura ùn sia micca usata à l'aria aperta o in condizioni di bassa temperatura è di congelazione, altrimenti l'attrezzatura sarà facilmente danneggiata)

 

Riduce a polvere:Perchè ci sò assai cumpunenti ottichi è cumpunenti elettronichi di precisione in l'installazione laser, hè necessariu installà in un ambiente menu polverosu

 

Umidità ambientale:micca più altu chì 80%. Perchè u cristallu laser sarà continuamente raffreddatu da u sistema di raffreddamentu dopu chì a putenza di a saldatrice sia accesa, perchè l'acqua di raffreddamentu hè generalmente inferiore à a temperatura di l'ambiente. Quandu l'umidità ambientale hè troppu alta, a temperatura di u cristallu laser hè inferiore à a temperatura di l'ambiente. A nebbia d'acqua si condenserà nantu à e duie superfici estremità. Quandu u laser hè uscitu, queste nebbia d'acqua riduce notevolmente l'energia di uscita laser, è l'acqua attaccata à a superficie finale di u cristallu laser lascerà nantu à a superficie di u film di u cristallu laser dopu chì si secca. Questu accelererà notevolmente l'invecchiamento di a superficie di u film di cristalli laser. Dunque, per impedisce chì sta situazione accada, a temperatura di l'acqua di u chiller ùn deve micca esse inferiore à 3 gradi in estate è 5 gradi in inverno.

 

Precauzioni per l'usu di l'attrezzatura laser:

Bona messa à terra:L'attrezzatura laser prodotta da a nostra impresa hè dotata di dispositivi automatichi di prutezzione di sicurezza. Solu una messa à terra curretta è bona pò falla operà nurmalmente. Per prutege a vostra securità persunale è di a pruprietà, dumandemu fermamente à i clienti di furnisce equipaggiamenti Fornite boni cundizioni di messa à terra.

In listessu tempu, l'alimentazione laser è u sistema di cuntrollu di saldatura utilizanu tramindui microprocessori industriali per u cuntrollu digitale. Solu una bona messa à terra pò assicurà u so travagliu nurmale è stabile.

 

Fluttuazioni di tensione più chjuche:se ci sò apparecchiature elettriche di grande putenza à u puntu d'accessu à a putenza o assai vicinu à l'attrezzatura, in particulare apparecchiature elettriche chì averanu un grande impattu nantu à a rete, cume i motori di grande potenza, saldatrici à l'argon, EDM, ecc., hè cunsigliatu chì i clienti sianu dotati di stabilizatori di tensione cù funzione di soppressione di a fluttuazione di a tensione.

86-531 88692337
  • E-mail: inquiry01@morntech.com