Industria nutizie

Precauzioni è risoluzione di i prublemi per e teste di saldatura à doppia oscillazione Qilin

2020-10-22

Precauzioniand troubleshooting for Qilin doppia oscillazioneteste di saldatura

Precauzioni

1. Ùn ci hè micca una parte integrata dispunibule per l'usu. Tutte e riparazioni devenu esse fatte da prufessiunali di u fornitore. Per piacè ùn danneghjate micca l'etichetta è rimuovere u coperchio di a testa di u fucile di saldatura, altrimenti ogni dannu à u pruduttu ùn serà micca garantitu!

2. Per piacè, ùn guardate micca direttamente à l'usciu di luce di u capu di saldatura, duvete purtà occhiali laser prufessiunali durante l'operazione!

3. L'interruzzione di putenza cuntinua danneghja u sistema di cuntrollu di saldatura. Per piacè furnite una putenza cuntinua è stabile! 4. A serratura di sicurezza esterna hè à un altu livellu di 24V. Per piacè ùn fate micca un cortocircuitu cù a cunchiglia GND di a spina d'aviazione di u cavu di u sistema, o scontranu accidentalmente trà di elli durante l'installazione, altrimenti u cortocircuitu pò brusgià l'alimentazione elettrica o u pannellu di cuntrollu principale. Dopu chì u plug di aviazione di a testa di u fucile sia cunnessu Aduprate una cinta isolante per avvolgere l'isolamentu!

5. Attenti à u circuitu di cuntrollu chì l'entrata 24V è l'entrata 15V devenu furnisce l'alimentazione à u sistema di saldatura in listessu tempu, altrimenti pò causà errori di trasmissione di segnale.

6. Quandu stallate u QBH, fate attenzione à a pulizia di l'ambiente circundante. U ventilatore deve esse spente per evità a polvere volante. U QBH deve esse pulitu prima di inserisce u corpu di a pistola, altrimente a lente collimatrice serà brusgiata!

7. L'obiettivi ottichi in a testa di saldatura à doppiu pendulu sò tutti cunsumabili (collimazione, focalizazione è lenti di prutezzione). Ogni dannu ùn serà micca garantitu.

Prublemi è risoluzione di prublemi

1. U statu di a testa laser ùn hè micca visualizatu: u cavu di u mutore X.Y pò esse scioltu, o l'ingressu di putenza 15V pò esse interrotta, o u mutore pò esse dannighjatu

2. Nisuna visualizazione di statutu di continuità o emissione di luce intermittente durante a saldatura: Pò ​​esse chì u signale di continuità ùn sia micca cunnessu o chì u filu sia scioltu è micca inseritu strettu, è a pinza di filu di terra ùn forma micca un ciclu cù u signale DT1. A luce intermittente pò esse causata da l'allentamentu di l'ugliu di rame o da a ruggine di a piastra durante u prucessu di saldatura. 3. U statutu di a torcia di saldatura ùn hè micca visualizatu: u buttone di switch di a testa di a torcia di saldatura pò esse scioltu. U portu di terminal hè spente

4. U gasu ùn pò micca esse cuntrullatu; u buttone di gasu nantu à u schermu tattile ùn hè micca disattivatu o l'impostazione di ritardu di gas hè troppu alta, o l'elettrodi pusitivi è negativi di a valvula di gas sò inversi

5. I parametri di u schermu LCD di u capu di manu ùn sò micca sincronizzati cù i parametri di regolazione di u schermu tattile: u sistema 24V alimentazione elettrica entrata è l'ingressu galvanometru alimentazione 15V ùn ponu micca esse alimentati in u stessu tempu, risultendu in parametri diversi è i dati ùn ponu micca esse aghjurnati

6. Hè faciule di brusgià a lente di prutezzione: gasu impuru o senza pressione di l'aria, anellu di guarnizioni guastatu, deviazione di a pusizione di focu, danni di i corsi d'acqua è altri fattori. Quandu si salda, u ritardu di partenza è fine di u gas hè impostatu à circa 150ms

7. A testa di a torcia di saldatura hè surriscaldata: a lente di prutezzione hè brusgiata o u percorsu d'acqua circulante di u chiller ùn hè micca cunnessu o u diametru di a fibra laser hè troppu grande.


Se seguite queste regule, allora sarete più cuscenti di e prublemi di garanzia. Quandu ci hè un prublema cù a testa laser, u prublema pò esse risoltu più rapidamente per mezu di u ghjudiziu stessu.

86-531 88692337
  • E-mail: inquiry01@morntech.com